Bli med på virtuell workshop i ESHA Leadership Series
Ill.foto: Istockphoto

Bli med på virtuell workshop i ESHA Leadership Series

Den 11. april kan du delta på en virtuell workshop i regi av ESHA og Apple Professional. Kurset holdes på engelsk og temaet er Learning Vision for Teaching and Learning with Technology.

Som medlem av Skolelederforbundet har du mulighet til å delta på seks frittstående virtuelle workshops om skoleledelse. Webinarene er utviklet av Apple Professional Learning for ESHA (European School Heads Association). ESHA er en medlemsorganisasjon for nasjonale skolelederforbund i Europa.

Den tredje workshopen i serien holdes på torsdag den 11. april, klokken 13.00 – 14.30. Tittelen på workshopen er Learning Vision for Teaching and Learning with Technology.

Du kan lese mer om workshopen og registrere deg som deltaker på denne lenken.

Kursleder er Vickie Bacon fra Apple Professional Learning. Til daglig jobber hun med ledergrupper for å designe og implementere skolens strategier for bruk av ny teknologi i opplæringen.

Relaterte artikler

Didrik Hægeland

Er skolen for dårlig på oppfølging av elever med angst og depresjon?

Hvordan kan skolen bedre støtte elever som strever med angst, depresjon og skolevegring? Og hva gjør vi når vi ser at tiltakene ikke virker?

Nyheter

Bemanning og pedagognorm i barnehagen: Hva betyr det?

Etter førti år i barnehagesektoren ser jeg hvordan gode intensjoner ofte møter hverdagslogistikk og rekrutteringsutfordringer. Når alle barn har 45 timers plass, og ansatte jobber 7,5 timer om dagen, blir det vanskelig å oppfylle normene. Men det finnes lyspunkter: Regjeringens grep for å dekke opp planleggingstiden til pedagogene kan være et viktig steg mot bedre kvalitet og tryggere barndom.

Nyheter

Viktig og riktig melding om barns digitale oppvekst

Regjeringen har lagt frem stortingsmeldingen «Trygg oppvekst i et digitalt samfunn». Dette er den første helhetlige meldingen om barns oppvekst i en digital tidsalder. Skolelederforbundet er positive til regjeringens satsing og mener meldingen anerkjenner den virkeligheten barn og unge lever i.

Nyheter