Medlemsfordeler i Skolelederforbundet - Skolelederforbundet

Medlemsfordeler i Skolelederforbundet

Skolelederforbundet er en del av hovedsammenslutningen YS. Vi kjemper for å gi deg gode lønns- og arbeidsvilkår, vi gir deg støtte og juridisk bistand i vanskelige saker, vi tilbyr mange gode kurs og konferanser – og vi snakker din sak som leder i den politiske skoledebatten. Det er våre viktigste oppgaver som fagforbund. I tillegg tilbyr vi en rekke medlemsfordeler som for eksempel gode forsikringsordninger i Gjensidige og gunstige lånevilkår i Nordea. I artiklene under kan du lese mer om våre medlemsfordeler. Hvis du vil melde deg inn i Skolelederforbundet kan du gjøre det her:

HER KAN  DU MELDE DEG INN I SKOLELEDERFORBUNDET

Juridisk hjelp

Som medlem i Skolelederforbundet kan du få juridisk råd og hjelp i saker som gjelder ditt arbeidsforhold og dine rettigheter som arbeidstaker.

Tannhelseforsikring

Store tannbehandlingsbehov kan melde seg på kort varsel. YS Tannhelseforsikring Extra gir en svært god sikkerhet mot slike uforutsette utgifter.

YS Pensjon

Egen pensjonskonto gjør at pensjonen fra nåværende og tidligere arbeidsgivere slås sammen. Spar penger ved å flytte den til YS Pensjon. Alt på ett sted – i én konto!

Scandic

Scandic og YS har inngått avtale om rabatt på hotellovernatting på alle Scandics destinasjoner i Europa og Norden.

Leiebil fra Avis

YS og Avis Bilutleie har inngått en avtale på leiebiltjenester i Norge. Avtalen gjelder for alle YS -medlemmer med gyldig medlemskap.

Rabatt med DFDS

I bedriftsavtalen med DFDS har YS en 40 % rabatt på lugaren på Konferansecruise med DFDS til København.