Tre nye lokallag i Agder
Kontaktpersoner for de nye lokallagene er Åshild Bøler (Det fylkeskommunale laget), Linda Hjørnevik (Agder Øst), nestleder i Skolelederforbundet Mona Søbyskogen, Trond Storaker (Lindesnes) og Anita Fredriksen (fylkesleder i Agder)

Tre nye lokallag i Agder

Denne uka var det medlemsmøte i Skolelederforbundet Agder, hvor medlemmene blant annet fikk presentert Skolelederforbundets rapport «Rektors handlingsrom: Er vi styrt eller støttet» ved to av forskerne fra Universitetet i Agder, Morten Øgård og Connie Bylund Salvesen.

Det var gode diskusjoner, innspill og refleksjoner da rapporten rapporten «Rektors handlingsrom: Er vi styrt eller støttet» ble presentert av professor Morten Øgård fra Universitetet i Agder.

På møtet hadde vi også gleden av å etablere tre nye lokallag i Agder: Lindesnes, Agder Øst og Agder fylkeskommune.