Stig Johannessen gjenvalgt som forbundsleder

Mange viktige saker ble diskutert da Skolelederforbundets landsmøte gikk av stabelen 18.-19. november. Ny politikk ble vedtatt, og det ble foretatt viktige spesifiseringer og justeringer av vedtektene.

Landsmøte 2021
(Foto: Morten Sælensminde)

Landsmøtet er forbundets øverste organ. Gjennom representanter fra de ulike fylkeslagene er det landsmøtet som godkjenner vedtekter og politisk program, samt velger forbundsleder og sentralstyre.

Stig Johannessen ble gjenvalgt som forbundsleder.

– Jeg takker landsmøtet for tilliten! Vi står foran mange spennende muligheter som fagforbund fremover, sier Johannessen.

Se forbundslederens åpningstale under.

Her er det nye styret:
1. nestleder: Anne-Merete Mærli Hellebø