Ny workshop i ESHA Leadership Series: Utvikling av en kultur for vedvarende profesjonell læring
Ill.foto: Istockphoto

Bli med på gratis virtuell workshop med Greg Hughes fra de Ferrers-trusten.

Som medlem av Skolelederforbundet har du mulighet til å delta på seks frittstående virtuelle workshops om skoleledelse. Webinarene er utviklet av Apple Professional Learning for ESHA (European School Heads Association). ESHA er en medlemsorganisasjon for nasjonale skolelederforbund i Europa.

Den femte workshopen i serien holdes den 16. mai, klokken 15.00 – 16.30. Tittelen på workshopen er Developing a Culture of Sustained Professional Learning. Kursleder er Greg Hughes fra de Ferrers-trusten, og forelesningen foregår på engelsk.