Ny workshop i ESHA Leadership Series: Fra visjon til strategi
Ill.foto: Istockphoto

Ny workshop i ESHA Leadership Series: Fra visjon til strategi

Bli med på gratis virtuell workshop med nederlandske Fons van den Berg den 29. april.

Som medlem av Skolelederforbundet har du mulighet til å delta på seks frittstående virtuelle workshops om skoleledelse. Webinarene er utviklet av Apple Professional Learning for ESHA (European School Heads Association). ESHA er en medlemsorganisasjon for nasjonale skolelederforbund i Europa.

Den fjerde workshopen i serien holdes den 29. april, klokken 13.00 – 14.30. Tittelen på workshopen er From Vision to Strategy. Kursleder er  Fons van den Berg fra Apple Professional Learning og forelesningen er på engelsk.
Du kan lese mer om workshopen og registrere deg som deltaker på denne lenken.