Ny og historisk god avtale mellom YS og Gjensidige

– Vi har vært kunde av Gjensidige Forsikring svært lenge, og runder snart et 50 års langt samarbeid. Det sier noe om hvor fornøyd både YS og medlemmene våre har vært og fortsatt er med tilbudet fra Gjensidige, forteller YS-leder Hans-Erik Skjæggerud.

Hans Erik Skjæggerud og Geir Holmgren
YS-leder Hans-Erik Skjæggerud (t.v.) og Gjensidiges konsernsjef Geir Holmgren signerte torsdag en ny og langsiktig samarbeidsavtale. Foto: Gjensidige

– Kundetilfredsheten i Gjensidige er høy, og bidrar til at YS har blant Norges mest fornøyde medlemmer. Svært mange benytter seg av de gode forsikringsfordelene gjennom Gjensidige, opplyser Skjæggerud.

Også Gjensidige verdsetter det gode samarbeidet med YS:

– Vi er veldig fornøyde med å ha landet en ny avtale, etter en omfattende prosess, sier Gjensidiges konsernsjef Geir Holmgren.

– Vi jobber kontinuerlig med å utvikle våre tilbud og gode service ved kjøp og skade. Det er viktig å strekke oss langt for å møte de forventninger YS og medlemmene har til oss, loverv han.

Sikrer YS-medlemmene trygghet i hverdagen

– For YS og våre medlemmer er dette en svært god avtale. YS-medlemmene vil hele tiden ha tilgang til de beste forsikringsordningene. Det gir trygghet i hverdagen. Avtalen med Gjensidige er en av mange fordeler ved å være medlem i et YS-forbund, sier YS-leder Hans-Erik Skjæggerud.

Bedre betingelser på bil- og reiseforsikring kommer

Blant nyhetene kommer bedre betingelser for alle medlemmer, og spesielt for unge når det gjelder bil- og reiseforsikring.

Relasjonen mellom YS og Gjensidige utvikles videre, med prioritering av vekst og økt datadeling der dette er relevant. Hensikten er å sikre at medlemmer og potensielle medlemmer får de beste rådene og hjelp når de ønsker det.