Delta på gratis webinar: Fra utbrent til gründer
Ill.foto: Istockphoto

Delta på gratis webinar: Fra utbrent til gründer

Onsdag 29. mai fra kl. 1200-1300 kan du som YS-medlem delta webinaret: “Fra utbrent til gründer” med Kjell Ljøstad

I webinaret vil Kjell Ljøstad  fortelle historien om da han etter lang tid med høy belastning møtte veggen og ble sykmeldt.

Ljøstad jobbet i IT-bransjen i nesten 30 år, og har vært leder i nesten 20. Han har ikke bare møtt veggen selv, han har også jobbet tett med ansatte som har vært utbrent. Han har tatt aktiv del i å få dem tilbake på jobb med overskudd og pågangsmot.

I webinaret forteller han om faresignalene for utbrenthet, hva som gjør at folk møter veggen og hvordan han selv gikk fra å være utbrent til å starte to nye selskap.

Webinaret bygger på samtaler med erfarne psykologer, og vil i tillegg til råd til dem som er i faresonen for utbrenthet, også inneholde råd om hvordan ledere kan håndtere ansatte som er på vei inn i, eller som har møtt veggen.

Du kan melde deg på her.