Hurra! Ny forsikringsavtale – nye fordeler

Vi har inngått en ny avtale med Gjensidige, slik at du får gode rabatter på noen av markedets beste forsikringer. Er du under 35 år, får du flere nye fordeler. Har du gått over i mer voksne rekker, så kan du nyte godt av økt rabatt på bilforsikring.

Nyhet: Bilforsikring med 25 % rabatt

Bil Kasko er Norges mest kjøpte bilforsikring og gir deg blant annet 8 års reparasjonsgaranti. Som medlem får du også 2000 kroner i redusert egenandel ved en kollisjonsskade per år.

Nyheter for deg som er under 35 år

Aldri før har forsikringstilbudet til unge medlemmer vært bedre.

Økt rabatt på produktene:

• 32 % rabatt på reiseforsikring som gjelder hele året, og med en gang du drar hjemmefra
  • 20 % rabatt på forsikringen Alvorlig sykdom som gir deg en rask utbetaling hvis du for eksempel får en alvorlig kreftdiagnose

Nye aldersgrenser – rabattene varer helt til du fyller 35 år:

• 32 % rabatt på bilforsikring
  • 30 % rabatt på den allerede lavt prisede YS Innbo

Bruker du allerede fordelene hos Gjensidige?

Du vil automatisk få den nye rabatten når forsikringene dine fornyes.

Sjekk alle dine medlemsfordeler hos Gjensidige