Siste innspurt i vervekampanjen

Kjenner du noen som burde vært organisert i landets eneste fagforening for ledere i opplærings- og oppvekstsektoren? Frem til 19. mars får du 1000 kroner hver gang du verver et nytt medlem

Sammen står vi sterkere, både som fagforening og som profesjon.  Derfor organiserer Skolelederforbundet ledere av alle slag i opplærings- og oppvekstsektoren.

Vervekampanjen varer fra og med lørdag den 4. mars til og med søndag den 2. april. Den som verver flest nye medlemmer vinner en iPad, i tillegg til vervepremien på 1000 kroner for hvert nye medlem du verver.

Husk at den du verver må oppgi ditt navn i  innmeldingsskjemaet. Her finner du lenken til innmeldingsskjemaet.