Velkommen til Skolelederen.no
Forbundsleder Stig Johannessen. (Foto: Ole Alvik)

Velkommen til Skolelederen.no

I dag er vi stolte av å kunngjøre lanseringen av vår splitter nye landingsside Skolelederen. Dette er et viktig skritt for å dele våre perspektiver, aktiviteter og gi medlemmer og andre interesserte  enkel tilgang til aktuelle saker som berører vårt saksområde.

Skolelederforbundet har i de senere år blitt en  sterk stemme for ledere i utdanningssektoren, og denne stemmen har resultert i en økende medlemsmasse.

Dagens lanseringen er nok et tydelig signal om at vi er dedikert til å styrke landets viktigste ledere. Gjennom våre prioriterte kanaler vil vi vise at vi er fremtidsrettet, handlingskraftige og bidrar til å bygge et sterkt kompetansegrunnlag for vår politikk.

Vi ser frem til å dele denne reisen med deg og håper du vil utforske vår nye landingsside. Sammen skal vi fortsette å forme fremtiden for ledere i utdanningssektoren!

Stig Johannessen

Forbundsleder