Nytt nyhetsbrev fra ESHA
600 skoleledere fra mange europeiske land er til stede på ESHA-konferansen «School Leaders Making a Difference» i Dubrovnik denne uken.

Nytt nyhetsbrev fra ESHA

ESHA, the European School Heads Association, er en medlemsorganisasjon for europeiske skolelederforbund. Nesten alle europeiske land er representert i organisasjonen, og Skolelederforbundet er også representert i styret i ESHA  med forbundsleder Stig Johannessen.

ESHA sender ut månedlige nyhetsbrev som du kan melde deg på fra organisasjonens hjemmeside. Hvis du ønsker å lese innholdet på norsk, kan du velge ulike språkalternativer når du er inne på nettsiden.

Nyhetsbrevet for november omhandler blant annet ESHA-konferansen i Dubrovnik, informasjon om nettkurs for skoleledere om digitalisering av skolen og andre ESHA-prosjekter. Skolelederforbundets nyeste rapport «Er vi styrt eller støttet» er også omtalt. Lenke til nyhetsbrevet finner du her.