Delta på webinar: Hvordan bli mer robust i møte med arbeidsliv og studier

YS arrangerer onsdag den 28. februar, kl. 1700-1800, webinaret «Hvordan kan du bli mer robust i møte med studier og yrkeslivet?». Som medlem av Skolelederforbundet, som er et forbund i YS, kan du delta på seminaret og du kan også ta med venner og familiemedlemmer som ikke er organisert i et YS-forbund.

Webinaret er rettet mot unge voksne. Du lærer hvordan du kan bli mer robust i møte med studier, yrkeslivet og overgangen til dette. Stress, angst, prokrastinering (kronisk utsettelse av ting) og relasjonsutfordringer er noe vi alle kan stå i. Felles for disse temaene er gjerne underliggende utfordringer som vi skal dykke dypere i, i løpet av webinaret.

Webinaret holdes av Marcus Resch Ånestad som har mastergrad i klinisk- og helsepsykologi. Han er daglig leder i Nion, et selskap som jobber forebyggende med psykisk helse. Han har erfaring fra akuttpsykiatri, barnevern og rehabilitering, og har de seneste årene jobbet med flere forskjellige organisasjoner og fagforeninger, der han holder kurs, webinarer og workshops med formål om å gjøre folk mer robuste i møte med livets utfordringer.

Her kan du melde deg på webinaret.