Bli med på virtuelle workshops om skoleledelse
Ill.foto: Istockphoto

Bli med på virtuelle workshops om skoleledelse

Som medlem av Skolelederforbundet har du mulighet til å delta på seks virtuelle workshops om skoleledelse. Webinarene er utviklet av Apple Professional Learning for ESHA (European School Heads Association).

Skolelederforbundet er medlem av ESHA, som er medlemsorganisasjon for nasjonale skolelederforbund i Europa.

I samarbeid med Apple Professional Learning, tilbyr ESHA en serie med seks workshops om skoleledelse spesielt for ESHA medlemmer. Som medlem av Skolelederforbundet kan du delta kostnadsfritt på disse workshopene.

Du kan delta på alle seks workshopene, eller bare på de som du synes passer best for deg.

Du melder deg på ved å logge den inn på våre medlemssider på Skolelederforbundet.no. Velg deretter lenken Webinarer og videoer. Du får da opp hele vårt utvalg av webinarer og velger ESHA leadership series. Du kommer da til hjemmesiden for ESHA Leadership Series og melder du deg på de workshopene som du ønsker å delta på. Workshopene holdes på engelsk.

Tema og tider er som følger:

Leading Change. Tirsdag 20. februar.  13.00 – 14.30

Elements of Leadership. Tirsdag 19. mars. 13.00 – 14.30

Vision for Teaching and Learning with Technology. Torsdag 11. april. 13.00 – 14.30

From Vision to Strategy.  Mandag 29. April. Kl. 13.00 – 14.30

Developing a Culture of Sustained Professional Learning. Torsdag 16. mai.  13.00 – 14.30

Measuring Growth and Impact. Tirsdag 4. juni. 13.00 – 14.30

Relaterte artikler

Podkast: Hvordan skal vi løse et stadig større samfunnsoppdrag med stadig mindre midler?

I dag er det åpen høring om kommuneproposisjonen for 2025. I likhet med KS, er Skolelederforbundet sterkt bekymret for den økonomiske situasjonen landets kommuner befinner seg i. Stadig flere av våre medlemmer melder om at de må prioritere mellom lovpålagte oppgaver og at innsparingene går ut over elever og ansatte i skolen.

Nyheter
Episode 321

Podkast: Hvor mye handlingsrom har vi egentlig?

CLASS (Comparisons of Leadership Autonomy in School Districts and Schools) er et forskningsprosjekt som undersøker skolelederes opplevde og reelle handlingsrom. De har særlig sett nøye på relasjonen mellom skoleleder og skoleeier, og hvordan denne relasjonen spiller en viktig rolle i å definere ledernes handlingsrom.

Nyheter

Vårens vakreste eventyr – lønnsforhandlingene

Eller blir det det?

Nyheter