Bli med på virtuell workshop i ESHA Leadership Series
Ill.foto: Istockphoto

Bli med på virtuell workshop i ESHA Leadership Series

Den 11. april kan du delta på en virtuell workshop i regi av ESHA og Apple Professional. Kurset holdes på engelsk og temaet er Learning Vision for Teaching and Learning with Technology.

Som medlem av Skolelederforbundet har du mulighet til å delta på seks frittstående virtuelle workshops om skoleledelse. Webinarene er utviklet av Apple Professional Learning for ESHA (European School Heads Association). ESHA er en medlemsorganisasjon for nasjonale skolelederforbund i Europa.

Den tredje workshopen i serien holdes på torsdag den 11. april, klokken 13.00 – 14.30. Tittelen på workshopen er Learning Vision for Teaching and Learning with Technology.

Du kan lese mer om workshopen og registrere deg som deltaker på denne lenken.

Kursleder er Vickie Bacon fra Apple Professional Learning. Til daglig jobber hun med ledergrupper for å designe og implementere skolens strategier for bruk av ny teknologi i opplæringen.