Vi har fått ny sentralbordløsning
Ill.foto: Istockphoto

Vi har fått ny sentralbordløsning

For å gjøre det enklere for deg som medlem å få tak i riktig fagperson i sekretariatet, har vi innført et nytt sentralbord med tastevalg.

For å få kontakt med sekretariatet, ring 24 10 19 00 og velg et av følgende alternativer:

Tast 1 for: Medlemsservice, kontingenter og kurs
Tast 2 for: Økonomi og administrasjon
Tast 3 for: Tariff
Tast 4 for: Juridiske spørsmål
Tast 5 for: Skoleledelse og politikk
Tast 6 for: Fagbladet Skolelederen
Tast 7 for: Kommunikasjon og marked

Du kan også kontakte oss direkte på mobil og epost på den kontaktinformasjonen som du finner her på våre hjemmesider. Her finner du også kontaktinformasjon til medlemmer av sentralstyret, fylkeslagsledere, styrene i fylkeslagene og til alle lokallagslederne.