Arendalsuka: Velkommen til medlemsmøte i Grimstad

Vi inviterer til medlemsmøte om vår nye forskningsrapport “Medarbeiderundersøkelsen 2022” på tirsdag den 16. august kl. 18.00-20.00 på Dahlske videregående skole i Grimstad.

Skolelederforbundet skal presenterer sitt siste forskningsprosjekt på et frokostseminar på Clarion Hotel Tyholmen onsdag 17. august. Da mange av Skolelederforbundets medlemmer er på jobb på det aktuelle tidspunktet, inviterer Skolelederforbundet i Agder til et medlemsmøte med presentasjon av rapporten kvelden før; altså den 16. august kl. 18.00.

Rapporten som skal presenteres er “Medarbeiderundersøkelsen 2022”, som er en oppfølging av Lederundersøkelsen 2021. Professor Rudi Kirkhaug fra Universitetet i Tromsø har denne gang spurt lærere og andre ansatte i skolen om betydningen av lederskap.  Han vil selv presentere rapporten på medlemsmøtet og det legges opp til dialog omkring funnene. Forbundsleder Stig Johannessen innleder.

Det vil bli servert enkel kveldsmat. Vi ønsker at dere melder dere på arrangementet, så vi ser hvor mange som kommer.