Bli medlem – få kurs i verdsettende ledelse

Bli medlem – få kurs i verdsettende ledelse

Alle som melder seg inn i løpet januar og februar får tilbud om et velkomstkurs i verdsettende ledelse. Kurset holdes 28. mars fra kl. 12.00 - 15.30 på Gardermoen. Reise dekkes av forbundet.  Kursholder er Siw Skrøvseth, leder for Senter for fremragende lærerutdanning ved UiT.

Et av Skolelederforbundets store satsingsområder er å tilby oppdaterte, relevante og spennende ledelseskurs til våre medlemmer. Det nyeste tilskuddet til kursrekken vår er et kurs i verdsettende ledelse. Gode relasjoner er alfa og omega når man skal lede andre mennesker. Å lede andre krever at man ser den enkelte medarbeider, og at man bryr seg om det man ser.

Små handlinger – store resultater!

- Verdsettingens betydning i ledelse har de siste årene blitt stadig mer påaktet, særlig fordi erfaring viser at selv de små verdsettende ord og handlinger kan bringe store og gode resultater. Vi har fått stadig større sikkerhet for at arbeidsglede og læringslyst øker når ledere er bevisste på og praktiserer verdsettende ledelse i det daglige, uttaler kursholder Siw Skrøvset.

Kan brukes på den enkelte skole

I kurset vil deltakerne se nærmere på hva som ligger i begrepet «verdsettende ledelse», og begrunne hvorfor dette har betydning. Mest tid vil brukes på eksempler og «verktøy», ledergrep, som kan brukes på den enkelte skole, for å få til mer verdsettende ledelse i det daglige arbeidet.

Hvis du melder deg inn før 15. mars får du altså tilbud om dette nyopprettede kurset!

LES MER OG MELD DEG INN HER