Meld deg på Bergenskonferansen 2022

Bergenskonferansen den 3. – 4. februar har fokus på endringsvillige ledere og mange spennende foredragsholdere på talerlisten.

Ledere som viser retning er tittelen på årets Bergenskonferanse som avholdes den 3. – 4. februar på Quality Edvard Grieg i Bergen. Foredragsholdere er blant annet Jan Inge Wærness som er leder for innholdsutvikling i LearnLab. Du møter også Semira Vikstrøm fra Visättraskolen i Huddinge utenfor Stockholm. Hun fikk prisen som årets rektor i Sverige i 2020 og du kan lese intervjuet med henne i Skolelederen her.

Se mer informasjon om konferansen her.

Prisen er 595 kroner for dagpakke 1 (torsdag) og 1 050 for dagpakke 2 for medlemmer av Skolelederforbundet. For ikke-medlemmer er prisen 1 750 for dagpakke 2. Festmiddag på torsdag koster 990 kroner.

Her kan du melde deg på konferansen.