Medlemsfordeler Skolelederforbundet Forsikringer

Trygghet er viktig for våre medlemmer

Vi tilbyr gunstige forsikringer til våre medlemmer i samarbeid med Gjensidige og YS. Vi har gode vilkår, og det er enkelt å bytte.

Forsikringene omfatter nå nyhetene YS Inntektssikring og YS Hytteinnbo, i tillegg det øvrige YS-tilbudet, som omfatter innboforsikring, skadeforsikringer og flere typer personforsikringer

Skolelederforbundet har også en obligatorisk grunnforsikring. Den inkluderer både en dødsfalls- og familieulykkeforsikring og blir trukket sammen med medlemskontingenten. Medlemmer betaler 110 kroner per måned for forsikringen som omfatter både dødsfalls- og familieulykkeforsikring.

Nytt medlem fra 2019? = 6 måneders gratis innboforsikring

Som nytt medlem i Skolelederforbundet kan du velge å få en 6 måneder gratis innboforsikring inkludert i medlemskapet ditt. Forsikringsobjektet er din folkeregistrerte adresse og forsikringen trer i kraft fra din innmeldingsdato. Forsikringen gjelder for medlemmer over 18 år. Vilkår og egenandeler er blant markedets beste og lik YS Innbo. Informasjon om medlemskap i Skolelederforbundet vil registreres hos Gjensidige og benyttes i forvaltningen av kundeforholdet.

Ved inngåelsen av avtalen godtar du at dokumenter i avtaleforholdet, som for eksempel opplysninger, meldinger og varsler, sendes til deg elektronisk, samt at Skolelederforbundet gir Gjensidige de personopplysningene som er nødvendig for opprettelse av forsikringen.

Se YS Innbo.

Her finner du en generell oversikt over hvilke forsikringsvilkår vi tilbyr deg gjennom Gjensidige.

Enkelt å bytte

Det er enkelt å skifte fra forsikringer som er knyttet til et annet fagforeningsmedlemskap. Med en telefon til Gjensidige får du individuell veiledning omkring bytte av forsikringer, sammenligninger med forsikringer du allerede har – og ikke minst et pristilbud.

For å få en individuell beregning av hvilke forsikringer vi kan tilby akkurat deg, er det lettest om du:

• Ringer Gjensidige direkte på 915 03100 og opplyser at du vurderer medlemskap i Skolelederforbundet.
  • Ber om en sammenligning av dine eksisterende forsikringer med de nye forsikringsvilkårene du vil få gjennom Gjensidige. Hvis du har spesielle forsikringer, kan du ringe vår kontakt i Gjensidige, Iren Løseth, på 975 20 518. Hun kan gi en mer detaljert, individuell utregning av forsikringstilbudet vi kan gi deg.
  • Tar stilling til tilbudet og kontakter Skolelederforbundet for innmelding

NB! Hvis du har spesielle forsikringer gjennom din nåværende organisasjon, anbefaler vi deg å ringe vår kontaktperson i Gjensidige, Iren Løseth, på 975 20 518. Hun kan gi deg en detaljert, individuell utregning av hvilket forsikringstilbud vi kan gi deg.

Andre YS-fordeler

Gunstige forsikringer er ikke den eneste fordelen du får som medlem. Rabatt på banktjenester, hotellovernattinger og drivstoff inngår også i fordelene. Her får du en full oversikt over alle medlemsfordelene du får som Skolelederforbundet- og YS-medlem.

Har du flere spørsmål om medlemsfordelene våre, kan du kontakte administrasjonskoordinator i YS, Heidi Briskodden, telefon: 21 01 36 00/ 92 68 83 39.