Medlemsfordeler Skolelederforbundet Forsikringer

Trygghet er viktig for våre medlemmer

Vi tilbyr gunstige forsikringer til våre medlemmer i samarbeid med Gjensidige og YS. Vi har gode vilkår, og det er enkelt å bytte.

Forsikringene kan gi økonomisk trygghet for deg selv og de du er glad i med blant annet YS Innbo, YS Hytteinnbo, YS Uføreforsikring Pluss, YS Livsforsikring, YS Familieulykkesforsikring. I tillegg får du YS-rabatt på individuelle private skadeforsikringer.

Skolelederforbundet har også en obligatorisk grunnforsikring. Den inkluderer både en dødsfalls- og familieulykkeforsikring og blir trukket sammen med medlemskontingenten. Medlemmer betaler 110 kroner per måned for forsikringen som omfatter både dødsfalls- og familieulykkeforsikring.

Enkelt å bytte

Det er enkelt å skifte fra forsikringer som er knyttet til et annet fagforeningsmedlemskap. Med en telefon til Gjensidige får du individuell veiledning omkring bytte av forsikringer, sammenligninger med forsikringer du allerede har – og ikke minst et pristilbud.

For å få en individuell beregning av hvilke forsikringer vi kan tilby akkurat deg, er det lettest om du:

• Ringer Gjensidige direkte på 915 03100 og opplyser at du vurderer medlemskap i Skolelederforbundet.
  • Ber om en sammenligning av dine eksisterende forsikringer med de nye forsikringsvilkårene du vil få gjennom Gjensidige. Hvis du har spesielle forsikringer, kan du ringe vår kontakt i Gjensidige, Iren Løseth, på 975 20 518. Hun kan gi en  individuell utregning av forsikringstilbudet vi kan gi deg.
  • Tar stilling til tilbudet og kontakter Skolelederforbundet for innmelding

Vil du ha YS Innbo til halv pris det første året?

Når du melder deg inn i Skolelederforbundet kan velge å få YS Innbo til halv pris det første året. Du må kjøpe og sette forsikringen i kraft innen to måneder fra innmeldingsdato.  Innboforsikringen fra Gjensidige er en av markedets beste og spesialpriset for YS. Det er din folkeregistrerte adresse i Norge som gjelder. Du må være over 18 år.

Ved inngåelsen av avtalen godtar du at dokumenter i avtaleforholdet, som for eksempel opplysninger, meldinger og varsler, sendes til deg elektronisk, samt at Skolelederforbundet gir Gjensidige de personopplysningene som er nødvendig for opprettelse av forsikringen.

Se YS Innbo.

Her finner du en generell oversikt over hvilke forsikringsvilkår vi tilbyr deg gjennom Gjensidige.

Andre YS-fordeler

Gunstige forsikringer er ikke den eneste fordelen du får som medlem. Rabatt på banktjenester, hotellovernattinger og drivstoff inngår også i fordelene. Her får du en full oversikt over alle medlemsfordelene du får som Skolelederforbundet- og YS-medlem.

Har du flere spørsmål om medlemsfordelene våre, kan du kontakte administrasjonskoordinator i YS, Heidi Briskodden, telefon: 21 01 36 00/ 92 68 83 39.