Slik logger du inn på Mine sider og medlemssidene

Velkommen til Skolelederforbundets nye nettsider. Som medlem kan du logge deg inn på våre intranettsider og på Mine sider. Her kan du lese hvordan du gjør det.

Det er enkelt å logge seg inn på medlemssidene og Mine sider, men brukernavn og passord verifiseres automatisk mot medlemsdatabasen. Derfor må epostadressen og mobilnummeret være det samme som er registrert i medlemsdatabasen.

Slik logger du inn på medlemssidene

For å logge inn på medlemssidene bruker du din epost-adresse som brukernavn og ditt mobilnummer som passord. Hvis epost og mobilnummer stemmer overens med det som er registrert som din kontaktinfo i vår medlemsdatabase, vil du bli logget inn.

Slik logger du inn på Mine sider

Mine sider er din egen side i medlemsdatabasen vår. For å logge inn på Min side bruker du mobilnummeret ditt. Når du har lagt inn mobilnummeret, får du automatisk tilsendt en firesifret kode. Denne bruker du til å logge deg inn.

Hvis du har problemer med innlogging

For de aller fleste går det greit å logge seg inn på både medlemssidene og Min side. Hvis du ikke får logget deg inn, skyldes det trolig at mobilnummeret og/eller epost-adressen ikke er registrert i vår medlemsdatabase. Det kan for eksempel hende at du har byttet epost-adresse etter at du meldte deg inn eller at du er registrert med kun fasttelefon. I så fall kan du kontakte oss på e-post eller telefon, så oppdaterer vi medlemsdatabasen med riktige opplysninger.

Bruk følgende epost: post@skolelederforbundet.no eller ring webredaktør på mobil 97689264. Husk å oppgi hvilket mobilnummer/e-postadresse du har prøvd å logge deg inn med.